Allround studentmedewerker
Alumni Office

Wil jij onderdeel uitmaken van het wereldwijde netwerk van 90.000+ UM Alumni door aan de
basis te staan van onze Alumni Relaties strategie? Onze doelstelling is het alumni netwerk nóg
concreter te verbinden met de huidige studentenpopulatie, diverse communities te initiëren en
ervoor te zorgen dat wij onze alumni nóg succesvoller kunnen maken. Maar, dat kunnen we
natuurlijk niet alleen. Hier hebben we hulp bij nodig. Daarom zijn we op zoek naar een allround
studentmedewerker ter uitbreiding van ons Alumni Office studententeam.

Betekent dit dat je naar iedere uithoek van de wereld mag vliegen om alumni te interviewen? Helaas
niet. Maar dit betekent wel dat je een wezenlijke bijdrage levert aan de lange-termijn doelstellingen
van onze universiteit. Zo ben je eerste aanspreekpunt voor al onze alumni die ons contacteren via email of social media. Anderzijds benader je ook proactief alumni via LinkedIn om hun gegevens te
updaten. Ook draag je bij aan PR-uitingen om onze alumni community te informeren over onze
services. Bij deze werkzaamheden werk je samen met de collega-studenten, maar ook met senior
staf van onze afdeling.

Word jij enthousiast van bovenstaande? Lees dan snel verder om te kijken of je in ons ‘ideale plaatje’
valt.

Ingangsdatum: z.s.m.
Omvang: 6 uur per week, invulling tijdens kantooruren.
Duur: 1 jaar, afhankelijk van resterende studietijd student(e), met een proeftijd van 2 maanden.

Taken:
– Voorbereiden van diverse alumnibijeenkomsten. Wanneer er events in de regio
plaatsvinden, helpen onze student-assistenten regelmatig een handje ter plekke.
– Verzorgen van mailings aan alumni met betrekking tot de alumnibijeenkomsten en andere
services via het Tripolis-systeem.
– Algemene secretariële werkzaamheden zoals in- en uitgaande mails, telefoontjes
beantwoorden, data-entry, het dagelijks bijhouden van diverse statistieken, mailings, social
media en het bewaken van deadlines.
– Deskresearch, verzamelen en uitwerken van managementinformatie via MS Dynamics (CRMsysteem) en web search opdrachten via diverse social media, zoals LinkedIn en Facebook.

Criteria:
Los van onderstaande ‘criteria’ zoeken we vooral naar iemand die leergierig is. Iemand die zijn hand
niet omdraait voor het invoeren van een Excel-lijstje. En iemand die het gewoonweg fijn vindt om in
een team met meerdere studenten te werken, maar óók goed zelfstandig kan werken.
In deze bijbaan werk je fysiek op kantoor.

Je hebt:
 Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal.
 Een klantvriendelijke instelling.

Je bent:
 In staat om snel nieuwe systemen te begrijpen.
 Communicatief sterk.
 Secuur en georganiseerd.
 Bereid om hulp te vragen als je er zelf niet uitkomt.
 Betrouwbaar.

Wat bieden wij
 Toegang tot wereldwijde alumni netwerk.
 Inspireerde werkomgeving.
 Het opdoen van werkervaring.
 Ruimte voor input/ideeën/ontwikkeling.

Bruto uurloon
Volgens de InterUM leeftijdstarieven van studentoproepkrachten.

Solliciteren
Indien je geïnteresseerd bent in deze vacature, stuur dan je gemotiveerde brief met CV naar Judith
Houben via mail jcpm.houben@maastrichtuniversity.nl. Mocht je inhoudelijke vragen hebben, mag
je uiteraard ook mailen.

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

© 2015 First Maastricht | Made with love  .
Top
Bezoek ons ook op:  - - -